lørdag 14. mai 2011

Malt hjortehode

For et fantastisk flott vær det er idag, helt nydelig. Jeg og min kjære har vært ute å raket og ordnet litt i blomsterbeddet. Hundene har lekt og koset seg i sola og Elias sovet godt i vogna si. Deilig å være ute når sola skinner :) Håper virkelig været holder seg sånn her, for nå er det på tide at den siste snøen får smeltet bort, vil ha sommer nå. Må vell få plantet litt blomster ute også etterhvert, kanskje man får gjort det neste helg.
Her er forresten bilde av hjorten jeg kjøpte på loppemarked, nå er den malt hvit og henger fint på veggen i stuen, mulig jeg lakker den litt etterhvert syns den ble litt for matt.

Da er det litt avslapping før vi skal i bursdag til min bror som fylte 40år på torsdag.
Ha en fortsatt fin lørdag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen til meg <3