fredag 2. september 2011

Elendig!

Er det jeg vil si om bloggingen min de siste to månedene. Skal ikke komme med noen unnskyldning, har rett og slett bare vært ELENDIG!
Men nå har jeg da endelig knødd meg til å ta noen nye bilder så da må det blogges.

Jeg har vært å hentet meg en kjempefin gammel sofa nede på gården til pappa. Har lenge tenkt at jeg skulle ha den i stuen, men bare ikke visst hvordan jeg skulle få plass. Også måtte den renses siden den har stått i sommerstuen der nede i mange år, husker den sto der når jeg var lita og brukte å leke der ute. Så det var nok mye sand og støv i den. 
Men nå er den renset og endelig fått plass i stuen vår. 
Måtte ommøblere litt, IGJEN! Ikke at det gjorde noe, for jeg er nemmelig veldig glad i å ommøblere. Helt utrolig at min kjære holder ut med meg som gjerne skulle ommøblert flere ganger i uka. Hehe.. Neida, så ille er det ikke, men nesten : )

Så her er litt bilder fra stuen vår, litt dårlige siden kamera mitt synger på siste verset og det er så mørkt ute : )






Nå skal jeg kose meg med Bolig Pluss og Pepsi Max.
Ha en fortsatt fin fredagskveld!
<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen til meg <3