onsdag 5. oktober 2011

Stil skifte

Stilen endrer seg både med årstidene og etterhvert som man blir eldre. Det tar en stund før man finner sin egen stil som man vil holde fast ved. Og noen finner den kanskje ikke heller, og noen skifter ofte for å få forandring.
Min stil har forandret seg uttallige ganger. Den siste tiden har jeg vært veldig for det hvite, gamle og slitte. Men jeg merker jeg begynne å bli lei av denne shabby chic stilen. Syns fortsatt det er pent med hvitt og gamle slitte ting, men til en hvis grad. Alt trenger ikke å være hvitt.
Stilen jeg har nå er litt lett blanding, vil jeg tro. Litt gammelt, nytt, slitt, hvitt og grått. Også har jeg fått veldig sansen for svart, så det kommer nok litt svarte ting etterhvert.

Men noen ting jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei, er spisebordet, stolene, den gamle sofaen og stolen som hører til. De virkelig ELKER jeg.
 Spisebordet og stolene har vært foreldrene mine sitt. Min kjære mor kjøpte det for mange år siden (lenge før min tid tror jeg) for penger hun vant i lotto. Hehe.., Det var da grønt, men ble etterhvert malt hvitt. Noe jeg er glad for, tror ikke det hadde vært like fint grønt.
Har mange ganger tenkt på om jeg skulle pusset det ned å male både det og stolene, men jeg syns det er fint litt slitt. Det eneste jeg skal gjøre er å trekke om stolputene som er rosa/røde. Det er bare tre stoler siden den ene ble ødelagt, men det gjør ikke noe siden Elias har tripp trapp stolen sin ved bordet. Den kunne jeg godt tenkt meg at var svart eller grå, men den er lånt av min søster så det får bli når vi kjøper en egen.




 Og den gamle stolen og sofaen har tilhørt mine besteforeldre. Er så glad for at jeg fant plass til sofaen så jeg fikk den inn i sommer. Mange år siden jeg bestemte meg for å hente den.



Men nå skal lille Elias få litt mat og sove litt, vi blogges. Må jo prøve å få blogget litt i morgen om hvordan det var på "Damenes Aften"
Ha en fin dag videre <3

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin blogg du har! Og så er det så gøy å finne andre bloggere i området! :)
    Legger meg til og gleder meg til å følge deg videre!

    :)Aileen

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk skal du ha : ) Skal ta meg en tur innom bloggen din å se litt senere idag : ) Ha en fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen til meg <3