torsdag 23. juni 2011

Hundens 11 bud

1. Jeg lever i bare ca. 15 år. Enhver adskillelse fra deg betyr sorg for meg.
2. Gi meg tid til å forstå hva du forlanger av meg.
3. Gjør meg tillitsfull - du er hele mitt liv.
4. Vær ikke sint på meg lenge av gangen & sperr meg ikke inne som straff.
5. Du har ditt arbeid, dine fornøyelser, dine venner. Jeg har bare deg.
6. Snakk med meg.
Selv om jeg ikke skjønner ordene, så blir jeg glad for å høre stemmen din.
7. Husk at jeg aldri kan glemme hvordan du er mot meg.
8. Før du slår meg: Husk at tennene mine kan knuse hånden din, men jeg bruker ikke styrken min mot deg.
9. Når du blir irritert på meg fordi du har mye å gjøre, så tenk på at jeg kanskje er syk, har vondt i magen, lå for lenge i sola, er trett eller lei meg.
10. Ta deg av meg når jeg blir gammel. Husk at du også blir gammel en gang.
11. Vær hos meg når jeg har det vanskelig. Alt blir lettere å bære fordi jeg har deg.
Jeg elsker deg!
Din hund.
 
Marthe<3 
 
Dohra<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen til meg <3