tirsdag 28. juni 2011

Nytt sofabord og ny lampe

Da jeg var på skattejakt etter databord fant jeg ett kjempefint bord i sommerstua på gården der pappa vokste opp. Da jeg kom hjem med det fant jeg ut at det egentlig var litt for lavt til å ha som databord, så det ble plasert i hagen. Tenkte det passet fint å ha inne i teltet vi hadde satt opp. Men når vinden tok teltet og det knakk... Typisk! Da ble bordet bare stående der, så jeg tok det like gjerne inn. 
Det ble malt hvitt og min kjære saget av 10 cm på hvert ben og det ble ett kjempefint sofabord.

 Pute med bilde av prinsen<3

 Den nye lampa mi fra Ellos, som har fått plass på databordet

  Lille prinsen sovnet på teppet sitt på gulvet<3

Nå har jeg fått besøk av min niese Benedikte, så nå skal vi se film og skravle litt.
Ha en fin kveld videre<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen til meg <3